ELODERMA – sprchový gel Latte di Mandorla (Mandlové mléko) s Tea Tree
Kód: 106201Související produkty
Detailní popis produktu
Italský sprchový gel ELODERMA s extra bohatou recepturou s přírodními výtažky a antibakteriálními účinky esenciálního oleje z Tea Tree šetrně myje, osvěžuje a revitalizuje pokožku celého těla i hlavy a zanechá ji hygienicky čistou, hedvábně hladkou, hydratovanou a příjemně voňavou. Sprchový gel je vhodný i pro citlivou pokožku a tedy ideální pro celou rodinu.
Latte di Mandorla (Mandlové mléko)
Smyslná vůně mandlového mléka připomíná čerstvě rozemleté mandle mísící se s jemnými krémovými tóny mléka. Sladká, bohatá a lehce oříšková vůně zklidňuje, navozuje relaxační atmosféru a přináší pocit dlouhodobé svěžesti.
Prospěšné vlastnosti a účinky Tea TreePřírodní esenciální olej z Tea Tree přidaný do sprchového gelu ELODERMA má mnoho prospěšných vlastností pro vaši pokožku a může obohatit vaši každodenní sprchovací rutinu. Tea Tree má silné antiseptické a antibakteriální účinky, což znamená, že pomáhá eliminovat bakterie a mikroorganismy a tím přispívá k udržení čisté a zdravé pokožky. Tea Tree také působí jako přírodní dezinfekční prostředek a pomáhá zmírňovat podráždění a záněty. Navíc jeho osvěžující vůně dodává sprchování příjemnou atmosféru a pocit svěžesti. Tea Tree ve sprchovém gelu ELODERMA tedy poskytuje vaší pokožce jak osvěžení, tak zdravotní výhody. |
Použití
Pomocí dlaní nebo houbičky naneste sprchový gel na vlhkou pokožku. Jemnými krouživými pohyby vytvořte bohatou pěnu a vmasírujte gel do pokožky. Poté se důkladně opláchněte teplou vodou.
Síla čistoty do vaší domácnostiELODERMA chrání vás i vaši rodinu před viry, bakteriemi a nečistotami a vykonává tento úkol každý den a v každé situaci se zaručenou účinností. Testy nezávislé laboratoře PROCHEMIA Lab Testing & Analytical Service potvrdily účinnost v odstranění bakterií 99.9% u čistících sprejů a gelů na ruce a 99% u čističů podlah a povrchů ELODERMA. V nabídce najdete široký výběr dalších produktů ELODERMA, jako jsou čističe praček, čistící spreje na textilie, mycí gely na nádobí, ale také antibakteriální šampóny a gelová mýdla s přírodními výtažky, které s maximální šetrností zajistí hygienickou čistotu vaší pokožky. |
Vlastnosti
- sprchový gel italského výrobce SUAREZ Company
- kolekce ELODERMA zaměřena na čistotu a hygienu
- šetrně myje a revitalizuje pokožku celého těla i vlasy
- zanechá pokožku vláčnou, hydratovanou a voňavou
- bohatá receptura z pečlivě vybraných surovin s přírodními výtažky
- obsahuje esenciální olej z Tea Tree s antibakteriálními účinky
- dostupný v balení 500 ml nebo 100 ml k vyzkoušení či cestování
Italská společnost SUAREZ Company byla založena v roce 1985 díky vášni a profesionalitě Adriany Nildy Suarez. S produkcí až 80000 výrobků denně na 14 výrobních linkách se v současnosti řadí mezi nejvýznamnější italské výrobce v oboru tělové a vlasové kosmetiky, bytových vůní a produktů pro péči o domácnost v kolekcích Sweet Home, Eloderma, Nani a Natura Oil. Kvalita surovin a složení produktů podléhá pečlivému výběru a kontrole s důrazem na ochranu životního prostředí a především zdravotní nezávadnost, která je v současné době pro zákazníky tak důležitá. |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kosmetika a parfémy |
---|---|
Způsob provonění: | sprchový gel |
Kolekce: | ELODERMA |
Objem: | 100 ml, 500 ml |
Vůně: | vůně čistoty, pudrová |
? Účinky: | hydratace, regenerace, čistící |
Materiál: | plast |
Rozměr: | 90 x 45 x 220 mm (500 ml), 50 x 30 x 130 mm (100 ml) |
? Původ: | Itálie |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Italská společnost SUAREZ Company byla založena v roce 1985 díky vášni a profesionalitě Adriany Nildy Suarez. S produkcí až 80000 výrobků denně na 14 výrobních linkách se v současnosti řadí mezi nejvýznamnější italské výrobce v oboru tělové a vlasové kosmetiky, bytových vůní a produktů pro péči o domácnost v kolekcích Sweet Home, Eloderma, Nani a Natura Oil. Kvalita surovin a složení produktů podléhá pečlivému výběru a kontrole s důrazem na ochranu životního prostředí a především zdravotní nezávadnost, která je v současné době pro zákazníky tak důležitá.