Rudy Profumi – dárková krabička Maioliche, malá 8x16x17 cm
Kód: 3497Související produkty
Detailní popis produktu
Poskládejte si dárek na míru a stylově ho zabalte do dárkové krabičky Rudy Profumi z unikátní kolekce Maioliche. Velikost krabičky je vhodná pro dvě tekuté mýdla nebo menší kosmetické produkty jako je krém na ruce a čistící sprej na ruce (nejsou součástí balení). Dárková krabička Rudy Profumi je vyrobena z pevného kartonu s lesklou povrchovou úpravou a zdobena krásným květinovým motivem majolik.
Kousek Itálie ve vaší koupelněKolekce Maioliche byla navržena také jako krásný bytový doplněk. Zdobný ornamentální styl odkazuje na slavnou historii keramických majolik a vůně jsou inspirovány světoznámými místy spojenými s parfumérskými ingrediencemi jako např. pivoňky z Amalfi, citrusy ze Sicílie, bylinky se Středomoří, růže z Positana a další. Slaďte tekuté mýdlo, sprchový gel, krém na ruce, pěnu do koupele, tělový parfém a difuzér s tyčinkami do jedné vůně a stylu. Váš interiér se rozzáří klasickou eleganci v duchu majolik, které coby luxusní dekorativní prvek nechyběly v bohatých domácnostech počínaje starověkem a pokaždé, když zavítáte domů na vás dýchne úžasná italská atmosféra. |
Vlastnosti
- dárková krabička na tělovou kosmetiku Rudi Profumi
- kolekce Maioliche inspirovaná italskou historií a přírodou
- umožní poskládat vlastní dárek na míru a stylově ho zabalit
- velikost na dvě tekuté mýdla, krém na ruce, toaletní vodu, apod.
- vyrobena z pevného kartonu s lesklou povrchovou úpravou
- dodávaná v rozloženém stavu
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dárkové tašky a krabičky |
---|---|
Hmotnost: | 0.02 kg |
Způsob provonění: | dárková krabička |
Kolekce: | Maioliche |
Barva: | bílá, zlatá, žlutá, zelená, tyrkysová |
Materiál: | papír |
Rozměr: | 85 x 165 x 175 mm |
? Původ: | Itálie |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Rudy Profumi je slavná značka z Milána, kterou v roce 1920 založil Spiridione Calabrese. Jeho kariéra začala náhodou v malém kadeřnictví v ulici San Paolo, kde při pokusech s mícháním barev na vlasy začal vyrábět vlastní kosmetiku. Spiridione Calabrese prodal kadeřnictví svému bratrovi, aby ve svém domě otevřel malou dílnu a mohl se naplno věnovat výrobě pudrů, rtěnek a dalších líčidel. V té době byly rtěnky lisované z prášků s přídavkem olejů a Spiridione Calabrese jako první v Itálii objevil originální recepturu, která jim dala pevnou podobu dnes známých tyčinek. Za tento úspěch získal státní vyznamenání a z malé rodinné manufaktury se stala velká a slavná společnost Rudy Profumi. Reklamy na kosmetiku Rudy Profumi se známým sloganem „tajemství fascinujícího pohledu...“ zněli v rozhlasu, reklamních přestávkách všech kinosálů a nechyběli ani v nejznámějších ženských časopisech. Na konci 30. let vznikly první parfémy Rudy Profumi a mezi nimi také slavný parfém Preludio Romantico, na který v rádiích běžela reklama se sloganem: „parfém, který se pamatuje, je parfém, díky kterému si pamatují vás...“. Štafetu pod taktovkou Spiridiona Calabrese převzal syn Antonio, autor projektů s ikonickými designovými flakóny, díky kterým se značka Rudy Profumi stala nezaměnitelnou. Antonio Calabrese byl extrovertní vizionář a velmi talentovaný muž, který vytušil, že parfém může být skvělým dárkem. Mezi nejzásadnějšími flakóny, které se nesmazatelně zapsali do dějin, jsou například ty ve tvaru hudebních nástrojů pro parfém Agrement nebo ikonický sklokeramický flakón ve tvaru pouliční lampy s bílým a černým pejskem, kteří vypadají jakoby na někoho čekali, možná na svého pána nebo dnes už zcela jistě na sběratele. Po Antoniovi v rodinném podniku pokračují jeho čtyři synové a dnes i dvě vnučky, které jsou již čtvrtou generací rozvíjející s hrdostí a láskou značku Rudy Profumi. Dnes se Rudy Profumi může pochlubit několika řadami produktů pro péči o tělo, domácnost a krásu, které se vyznačují jedinečný, designem, moderními recepturami a originálními vůněmi. V posledních 15 letech značka Rudy Profumi rozšířila působnost i do zahraničí a je distribuována ve více než 30 zemích světa. Italská tradice a dlouhá historie které tuto značku předchází, jsou zároveň garancí kvality a kontinuity a stále budí zájem a zvědavost stávajících i nových zákazníků.