Rudy Profumi – aroma difuzér s tyčinkami Capri, 250 ml

Kód: 3411
-20% s kódem BLACKFRIDAY
Značka: Rudy Profumi
365 Kč 302 Kč bez DPH 146 Kč / 100 ml
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
26.11.2024
Možnosti doručení

Vůně inspirovaná ostrovem Capri, který ve světě nemá obdoby pro svoji jedinečnou atmosféru a neuvěřitelně krásný mix přírody, historie a kultury. Relaxujte s úžasnou květinovou vůni kosatce a Ylang Ylang jako bohatí Římané, kteří ve starověku připlouvali na Capri užít si úchvatný výhled na Faraglioni a procházky bujnou přírodou.

Detailní informace

Zákaznická linka 24/7
Zákaznická linka 24/7
(+420) 730 604 628
Zboží skladem
+6000 vůní skladem
doručíme do 1 pracovního dne
Doprava
Doprava od 45 Kč
a zdarma od 2000 Kč nebo 80 €
13 let v Česku a na Slovensku
13 let v Česku a na Slovensku
99% zákazníků nás doporučuje

Detailní popis produktu

Aroma difuzér s tyčinkami italského výrobce Rudy Profumi z unikátní kolekce Maioliche. Stylovou nádobu s motivem majolik zdobí kytice černých tyčinek z textilního vlákna, které zajišťují lepší absorpci náplně a sytější provonění. Do difuzéru stačí vložit tyčinky a vůně se začne uvolňovat do prostoru. Velikost difuzéru je vhodná k provonění malé až střední místnosti jako koupelna nebo ložnice.

Capri

Vůně inspirovaná ostrovem Capri, který ve světě nemá obdoby pro svoji jedinečnou atmosféru a neuvěřitelně krásný mix přírody, historie a kultury. Relaxujte s úžasnou květinovou vůni kosatce a Ylang Ylang jako bohatí Římané, kteří ve starověku připlouvali na Capri užít si úchvatný výhled na Faraglioni a procházky bujnou přírodou.

Hlava – sladký pomeranč, zelené tóny a kosatec z Capri
Srdce – růže, jasmín, konvalinka, Ylang Ylang a neroli
Základ – vanilka, tonka boby, vzácné dřeviny a dubové pižmo

 
rudi profumi maioliche

Kousek Itálie ve vaší koupelně

Kolekce Maioliche byla navržena také jako krásný bytový doplněk. Zdobný ornamentální styl odkazuje na slavnou historii keramických majolik a vůně jsou inspirovány světoznámými místy spojenými s parfumérskými ingrediencemi jako např. pivoňky z Amalfi, citrusy ze Sicílie, bylinky se Středomoří, růže z Positana a další. Slaďte tekuté mýdlo, sprchový gel, krém na ruce, pěnu do koupele, tělový parfém a difuzér s tyčinkami do jedné vůně a stylu. Váš interiér se rozzáří klasickou eleganci v duchu majolik, které coby luxusní dekorativní prvek nechyběly v bohatých domácnostech počínaje starověkem a pokaždé, když zavítáte domů na vás dýchne úžasná italská atmosféra.

 

Vlastnosti

  • aroma difuzér s tyčinkami Rudi Profumi
  • kolekce Maioliche inspirovaná italskou historií a přírodou
  • interiérový parfém s obsahem esenciálních olejů
  • stylová nádoba s motivem majolik a bílá koncovka z plastu
  • tyčinky z textilního vlákna zajišťují efektivnější rozptýlení vůně
  • provoní malou až střední místnost jako koupelna nebo ložnice
  • atraktivní balení v bohatě ilustrované krabičce
  • vyrobeno v Itálii
  Rudy Profumi

Jednoduše zanechá pocit spokojenosti

Rodinná tradice a slavná historie již od roku 1920, které italskou značku Rudy Profumi předchází, stále budí zájem stávajících i nových zákazníků. Vynikající kosmetika a parfémy Rudy Profumi pečují o vaše tělo, krásu i domácnost a potěší milovníky jedinečného designu, moderních receptur a originálních vůní, které jednoduše zanechají pocit spokojenosti.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Difuzéry s tyčinkami Rudy Profumi
Hmotnost: 0.3 kg
Způsob provonění: aroma difuzér s tyčinkami
Kolekce: Maioliche, Capri
? Vonný výkon: malá místnost, střední místnost
Objem: 250 ml
Vůně: květinová
Materiál: plast, textilní vlákna
Rozměr: 80 x 80 x 360 mm (balení), 75 x 75 x 350 mm (difuzér)
? Původ: Itálie

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Rudy Profumi

Rudy Profumi je slavná značka z Milána, kterou v roce 1920 založil Spiridione Calabrese. Jeho kariéra začala náhodou v malém kadeřnictví v ulici San Paolo, kde při pokusech s mícháním barev na vlasy začal vyrábět vlastní kosmetiku. Spiridione Calabrese prodal kadeřnictví svému bratrovi, aby ve svém domě otevřel malou dílnu a mohl se naplno věnovat výrobě pudrů, rtěnek a dalších líčidel. V té době byly rtěnky lisované z prášků s přídavkem olejů a Spiridione Calabrese jako první v Itálii objevil originální recepturu, která jim dala pevnou podobu dnes známých tyčinek. Za tento úspěch získal státní vyznamenání a z malé rodinné manufaktury se stala velká a slavná společnost Rudy Profumi. Reklamy na kosmetiku Rudy Profumi se známým sloganem „tajemství fascinujícího pohledu...“ zněli v rozhlasu, reklamních přestávkách všech kinosálů a nechyběli ani v nejznámějších ženských časopisech. Na konci 30. let vznikly první parfémy Rudy Profumi a mezi nimi také slavný parfém Preludio Romantico, na který v rádiích běžela reklama se sloganem: „parfém, který se pamatuje, je parfém, díky kterému si pamatují vás...“. Štafetu pod taktovkou Spiridiona Calabrese převzal syn Antonio, autor projektů s ikonickými designovými flakóny, díky kterým se značka Rudy Profumi stala nezaměnitelnou. Antonio Calabrese byl extrovertní vizionář a velmi talentovaný muž, který vytušil, že parfém může být skvělým dárkem. Mezi nejzásadnějšími flakóny, které se nesmazatelně zapsali do dějin, jsou například ty ve tvaru hudebních nástrojů pro parfém Agrement nebo ikonický sklokeramický flakón ve tvaru pouliční lampy s bílým a černým pejskem, kteří vypadají jakoby na někoho čekali, možná na svého pána nebo dnes už zcela jistě na sběratele. Po Antoniovi v rodinném podniku pokračují jeho čtyři synové a dnes i dvě vnučky, které jsou již čtvrtou generací rozvíjející s hrdostí a láskou značku Rudy Profumi. Dnes se Rudy Profumi může pochlubit několika řadami produktů pro péči o tělo, domácnost a krásu, které se vyznačují jedinečný, designem, moderními recepturami a originálními vůněmi. V posledních 15 letech značka Rudy Profumi rozšířila působnost i do zahraničí a je distribuována ve více než 30 zemích světa. Italská tradice a dlouhá historie které tuto značku předchází, jsou zároveň garancí kvality a kontinuity a stále budí zájem a zvědavost stávajících i nových zákazníků.