Rudy Profumi – hydratační tělový krém Firenze (Florencie), 450 ml

Kód: 3194
-20% s kódem BLACKFRIDAY
Značka: Rudy Profumi
465 Kč 384 Kč bez DPH 103 Kč / 100 ml
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
26.11.2024
Možnosti doručení

Elegantní vůně inspirovaná renesanční Florencií rozmazlí vaše smysly a pokožku romantickými tóny vzácného jasmínu a taifské růže se smyslnou ambrou a sametovým kašmírem.

Detailní informace

Zákaznická linka 24/7
Zákaznická linka 24/7
(+420) 730 604 628
Zboží skladem
+6000 vůní skladem
doručíme do 1 pracovního dne
Doprava
Doprava od 45 Kč
a zdarma od 2000 Kč nebo 80 €
13 let v Česku a na Slovensku
13 let v Česku a na Slovensku
99% zákazníků nás doporučuje

Detailní popis produktu

Italský hydratační krém na tělo z unikátní kolekce Maioliche s extra bohatou a voňavou recepturou. Pečlivě zvolené ingredience s aloe vera a mandlovým olejem poskytnou pokožce luxusní péči a zanechají ji příjemně hydratovanou, hebkou a voňavou. Po koupeli nebo sprše krém rozetřete po celém těle nebo jen na vybrané části a jemně jej vmasírujte do úplného vstřebání.

Firenze (Florencie)

Elegantní vůně inspirovaná renesanční Florencií rozmazlí vaše smysly a pokožku romantickými tóny vzácného jasmínu a taifské růže se smyslnou ambrou a sametovým kašmírem.

Hlavaheliotrop a bílé květy
Srdce – jasmín, taifská růže a geránie
Základambra, vzácné dřeviny a kašmír

 
rudi profumi maioliche

Kousek Itálie ve vaší koupelně

Kolekce tělové kosmetiky Maioliche byla navržena také jako krásný bytový doplněk. Zdobný ornamentální styl odkazuje na slavnou historii keramických majolik a vůně jsou inspirovány světoznámými místy spojenými s parfumérskými ingrediencemi jako např. pivoňky z Amalfi, citrusy ze Sicílie, bylinky se Středomoří, růže z Positana a další. Slaďte tekuté mýdlo, sprchový gel, krém na ruce, pěnu do koupele, tělový parfém a difuzér s tyčinkami do jedné vůně a stylu. Váš interiér se rozzáří klasickou eleganci v duchu majolik, které coby luxusní dekorativní prvek nechyběly v bohatých domácnostech počínaje starověkem a pokaždé, když zavítáte domů na vás dýchne úžasná italská atmosféra.

 

Vlastnosti

  • hydratační tělový krém Rudy Profumi
  • kolekce Maioliche inspirovaná italskou historií a přírodou
  • extra bohatá a intenzivně parfémovaná receptura
  • ingredience z certifikovaného ekologického zemědělství
  • rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty
  • aktivní látky z aloe vera a mandlového oleje
  • hydratuje, revitalizuje a zvláčňuje pokožku
  • vyrobeno v Itálii

Složení

AQUA, CETYL ALCOHOL, ETHYLEXYL STEARATE, GLYCERYL STEARATE, COCO CAPRYLATE-CAPRATE, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, STEARIC ACID, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, C10-18 TRIGLICERIDES, DICAPRYLYL ETHER, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, PARFUM, CARBOMER, SODIUM HYDROXYDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, ALPHA ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL
* ingredience z certifikovaného ekologického zemědělství

  Rudy Profumi

Jednoduše zanechá pocit spokojenosti

Rodinná tradice a slavná historie již od roku 1920, které italskou značku Rudy Profumi předchází, stále budí zájem stávajících i nových zákazníků. Vynikající kosmetika a parfémy Rudy Profumi pečují o vaše tělo, krásu i domácnost a potěší milovníky jedinečného designu, moderních receptur a originálních vůní, které jednoduše zanechají pocit spokojenosti.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Kosmetika a parfémy
Hmotnost: 0.45 kg
Způsob provonění: tělový krém
Kolekce: Maioliche, Firenze
Objem: 450 ml
Vůně: květinová, dřevitá
? Účinky: hydratace, regenerace
Materiál: plast
Rozměr: 100 x 100 x 90 mm
? Původ: Itálie
5
0x
4
1x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
4
Avatar autora | 5.5.2024
Sametový krém s příjemnou vůní.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Rudy Profumi

Rudy Profumi je slavná značka z Milána, kterou v roce 1920 založil Spiridione Calabrese. Jeho kariéra začala náhodou v malém kadeřnictví v ulici San Paolo, kde při pokusech s mícháním barev na vlasy začal vyrábět vlastní kosmetiku. Spiridione Calabrese prodal kadeřnictví svému bratrovi, aby ve svém domě otevřel malou dílnu a mohl se naplno věnovat výrobě pudrů, rtěnek a dalších líčidel. V té době byly rtěnky lisované z prášků s přídavkem olejů a Spiridione Calabrese jako první v Itálii objevil originální recepturu, která jim dala pevnou podobu dnes známých tyčinek. Za tento úspěch získal státní vyznamenání a z malé rodinné manufaktury se stala velká a slavná společnost Rudy Profumi. Reklamy na kosmetiku Rudy Profumi se známým sloganem „tajemství fascinujícího pohledu...“ zněli v rozhlasu, reklamních přestávkách všech kinosálů a nechyběli ani v nejznámějších ženských časopisech. Na konci 30. let vznikly první parfémy Rudy Profumi a mezi nimi také slavný parfém Preludio Romantico, na který v rádiích běžela reklama se sloganem: „parfém, který se pamatuje, je parfém, díky kterému si pamatují vás...“. Štafetu pod taktovkou Spiridiona Calabrese převzal syn Antonio, autor projektů s ikonickými designovými flakóny, díky kterým se značka Rudy Profumi stala nezaměnitelnou. Antonio Calabrese byl extrovertní vizionář a velmi talentovaný muž, který vytušil, že parfém může být skvělým dárkem. Mezi nejzásadnějšími flakóny, které se nesmazatelně zapsali do dějin, jsou například ty ve tvaru hudebních nástrojů pro parfém Agrement nebo ikonický sklokeramický flakón ve tvaru pouliční lampy s bílým a černým pejskem, kteří vypadají jakoby na někoho čekali, možná na svého pána nebo dnes už zcela jistě na sběratele. Po Antoniovi v rodinném podniku pokračují jeho čtyři synové a dnes i dvě vnučky, které jsou již čtvrtou generací rozvíjející s hrdostí a láskou značku Rudy Profumi. Dnes se Rudy Profumi může pochlubit několika řadami produktů pro péči o tělo, domácnost a krásu, které se vyznačují jedinečný, designem, moderními recepturami a originálními vůněmi. V posledních 15 letech značka Rudy Profumi rozšířila působnost i do zahraničí a je distribuována ve více než 30 zemích světa. Italská tradice a dlouhá historie které tuto značku předchází, jsou zároveň garancí kvality a kontinuity a stále budí zájem a zvědavost stávajících i nových zákazníků.